Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bottom papa megjött

bottom_blog

bottom_blog

Óda a Negrához

2019. december 14. - bottomod

Szent hely ez, amolyan téli menedéke az ember megfáradt lelkének.

Csodás templom, ahol az ember békére lel. LoL.

...szóval a Barba Negra legalább egy jó ideje már az a hely ahol varázslatosan be tudok bulikázni. Alapvetően ugye a rock, hard rock, heavy metal előadók jönnek be, persze sok minden más is (voltam én már wellhello első sorrban, tech house veretésen, rap háborúban és így tovább) ezért a legalkalmasabb koncerthelyszín a BN számomra.

Imádom az atmoszférát, a hatalmas pultot, a hangosítást és bár utálom az embereket itt valahogy mégse annyira.

Ha egy kritikai elem felmerül bennem, az is csak személyes dolog. Buli előtt vagy a koncertek között én elbírnék csó-csózni, biliárdozni de ez olyan tömeggel mint ami itt van elég nehéz lenne.

Szóval a zene király, elférünk, a pia, kiszolgálás mind-mind rendben van de a legjobb az mégiscsak a rockandroll közönség.

Én pontosan tudom hogy sokittaköcsög de picit most nem panaszkodni akarok. Itt valahogy még sosem volt hangos szó, nem kerültem balhéba, nem éreztem magam kényelmetlenül a részegek miatt.

A tegnapi Lordon odamentem egy bácsihoz, elkezdtem dobolni a hasán, röhögött egyet aztán ittunk egyet mert ugyanolyan pólónk van. Kint dohányozva másodpercek alatt spanoltam le egy szép és kedves csajjal, aztán amikor a "mi" lányainkra jöttek a jelentkezők se kellett senkit elhajtani, mindenki mosolyog, beszélget és élvezi a rockandrollt.

És ez itt konstans, ha csak zenét hallgatni megyek, ha csapatban csapatni, megy a baromság, random emberekkel spanolás, tánci és iszike, hang, fény, mámor.

Mindenkinek ajánlom hogy ne csak a gyökérfosszar techno minimal house edm fos discoba járjon dudorogni, de egy ilyen őszinte és fasza társaságba is eljusson.

Persze itt is van neonáci szélsőjobbos, értelmiségi budai és vidéki egyszerű srác, vaskeresztes motoros és bőrszoknyás punk kiscsaj, de ezek a programok nem vita estek, így hát csak szimplán nagyon jól érezzük magunkat és egymást.

 

Mi lesz Velem nélküled, Negra baby?

A bejegyzés trackback címe:

https://bottom.blog.hu/api/trackback/id/tr2415352604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása